Jij weet allang wat de toegevoegde waarde is van jouw bedrijf. Maar weet je doelgroep dat ook? Val je hiermee voldoende op?
Jij weet allang wat de toegevoegde waarde is van jouw bedrijf. Maar weet je doelgroep dat ook? Val je hiermee voldoende op?
Dirk is ervan overtuigd dat niemand uniek is met zijn dienst of product. En dat levert nog wel eens gefronste wenkbrauwen op in een gesprek. Maar zeg eerlijk; jouw product of dienst, met een beetje goede wil, kun je dat ook wel ergens anders halen of bij elkaar googelen.
En inderdaad, hoe moeilijker dat wordt, hoe meer je op je lauweren kunt rusten wat dat betreft. Maar hé, als jij dik tevreden was over hoe het ging en er was geen ruimte meer voor verbetering. Dan zat je nu niet hier op deze website. Nietwaar?
Waarom kopen klanten nu bij jou en niet bij je concurrent? Als je het antwoord weet op die vraag, dan weet je ook je bestaansrecht. Want precies in dat stukje ligt dat.
Het goede nieuws is; iedereen is wel op zijn of haar manier uniek. De hele cocktail die jij en je bedrijf zijn, dat is jouw unieke DNA. Dat is meestal de reden voor klanten om voor jullie te kiezen. Waarom ze juist jouw producten of diensten kopen. En als je dat weet te benoemen, als je dat groot weet te maken, dan gaan nog veel meer klanten voor jou kiezen!
Wil je weten wat er mogelijk is, kom dan even langs. Kijken we samen naar je marketing en gegarandeerd dat je met nieuwe inzichten naar huis gaat.
Volgende dienst
Volgende dienst