window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-EX2R5S7SHV');
Menu
Terug

FoodRijk

Dirk, help ons aan een nieuwe uitstraling!

Van kalfsribeye tot kalkoenvleugels, van tonijn tot rode mulfilet. Bij FoodRijk vind je een uitgebreid assortiment van topkwaliteit vlees en vis. En deze topkwaliteit wilt FoodRijk uitstralen in hun communicatie uitingen. Daarom hebben zij de expertise van Dirk ingeschakeld.

Het traject begon met een DNA-sessie. Hierbij werd onderzocht wie FoodRijk nu eigenlijk is en waarmee het bedrijf zich onderscheidt ten opzichte van zijn concurrenten. Nadat de profilering helder in kaart was gebracht, werd gekeken naar de beste manier om dit DNA te vertalen naar een nieuwe huisstijl. Dit omvatte een herontwerp van het logo, het kleurgebruik en de fonts, waardoor er een totaal vernieuwde uitstraling ontstond.

De nieuwe huisstijl staat als een huis! Nu is het tijd om deze huisstijl toe te passen in verschillende uitingen. Zo heeft Dirk diverse communicatiemiddelen ontworpen, waaronder een website, prijscatalogus, briefpapier en visitekaartjes.

Ik wil de website bekijken!

Heb je ook een tof project?

Stuur ons een bericht

Volgend project

Rivierenland Corporate Finance

Volgend project

DDM