Je lichaam is als een goed geoliede machine. En toch kan daar weleens een storing in ontstaan. Een zogenoemde kink in de kabel, waardoor bewegen minder soepel gaat. Of, en erger nog, dat je helemaal vastloopt. Als dat gebeurd, dan staan de specialisten van Fysiotherapie Piels klaar om je te begeleiden op weg naar herstel.
Met Bart en Renate aan het roer van dit gezellige team van fysiotherapeuten staan en gaan zij samen voor de beste zorg.
In een markt waarin er meer vraag is dan aanbod van fysiotherapeuten, kan het knap lastig zijn om aan nieuwe medewerkers te komen. Dat vraagt om een andere manier van werven. Dat vraagt om employer branding.
Een sterk werkgeversmerk. Dat straal je uit, laat je zien. Het zichtbaar maken dat begint bij een idee. En dat idee wordt een plan. Een goed uitgedacht plan welteverstaan. Niet zomaar wat doen, want dat is schieten met hagel. En dan weet je zeker: dat is altijd mis. En wat jij wilt is een voltreffer. Raak schieten. Een goed plan, is van a tot z uitgedach. Het laat niets aan het toeval over en tot in de puntjes uitgewerkt.
Een goede afspiegeling van jouw bedrijf en jezelf als werkgever, dat begint online. En dan bedoelen we niet je website waarop je laat zien welke producten en / of diensten je aanbiedt. Maar wel: Wie zijn jullie? Waar staan jullie voor? En wat zoeken jullie in een collega?
Wat maakt het voor een wernemer interessant om voor jou te werken?
Dat resulteerde in de website werkenbijfysiotherapiepiels.nl
Een hele mond vol die url. Wel lekker duidelijk. Deze website richt zich op toekomstige collega's. Zie het als een eerste kennismaking op Tinder. Die begint ook online. En hier swipe je dan wel niet naar rechts of links voor een ja of nee. Nee, dit is minder vluchtig. Hier houdt je kandidaten langer vast. Verleidt je door te laten zien wat je als werkgever te bieden hebt. Leert men het team kennen. En zo gewenst kan je zelfs nog een stap verder gaan en de arbeidsvoorwaarden opnemen. Dan heb je het hele plaatje compleet. En daardoor weet de werkzoekende gelijk: daar zie ik mezelf wel werken!
Laat het maar aan Dirk over om jouw verhaal goed over de buhne te brengen. Van idee naar script. En van script op beeld. Met het team van fysiotherapie Piels in de hoofdrol. Want, als je wilt opvallen dan moet het anders. Je wilt tenslotte opvallen in het vacature-geweld.
En die employer branding video die moet natuurlijk wel gezien worden. Bereik hebben. Anders heb je er nog niets aan. Dat lukt niet in de plaatselijke huis-aan-huis krant. Maar wel op social media.
Dat vertellen van jouw verhaal dat kan heel goed door social advertising. LinkedIn, Facebook en Instagram zijn dé plekken waar jij jezelf kunt laten zien.
En voor je het weet zit jij met jouw nieuwe collega aan tafel om de handtekening onder de arbeidsovereenkomst te zetten.
Klinkt goed toch?!
Nou, pak dan zeker de telefoon en bel met Dirk. Dan kijken we welke aanpak bij jou en jouw bedrijf past.
Volgend project
Volgend project