De Nederlandse fruitteler is een van de allerbesten ter wereld. Vergeleken met de rest van de wereld loopt hij ver voor de stoet uit op het gebied van duurzaamheid, gifvrij, ecologisch en daarnaast staat het Nederlandse fruit bekend als kwalitatief een van de allerbesten. En eerlijk is eerlijk, wij vinden dat de fruitteler daar best wat meer waardering voor zou mogen krijgen van ons allemaal.
Dirk zorgde er voor dat er verschillende campagnes werden ontwikkeld die het imago van de fruitteler verbeterden. Daarnaast crëerden we een nieuw eetmoment door het fenomeen 'Filefruit' te introduceren. Met een landelijke campagne live op locatie alsmede op de Nederlandse radio werd Filefruit succesvol gelanceerd.
Maar ook werden de vloggers Britt & Lynn ingezet om bij te dragen aan het imago van de Nederlandse fruitteler. Miljoenen mensen maakten op deze manier kennis met de Fruitigste Meisjes. Tal van onderwerpen werden op deze manier op een luchtige manier aangeboden via de social media-platforms van de NFO, de Nederlandse Fruittelers Organisatie.
Gerard van den Anker ~ voorzitter NFO
Volgend project
Volgend project