(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-W68F8QH');
Menu
Terug

Oranjevereniging Nederhemert

Opvallen met een nieuwe huisstijl

Met duizenden bezoekers behoort Truckshow Nederhemert tot één van de grote truckevenementen van het land. Om de doelgroep te bereiken is het essentieel om dat te doen met herkenbaarheid. Jaren geleden bedachten we al de spreuk 'Nederhemert, gas erop!' voor ze. En dit is nu verder uitgewerkt in een complete huisstijl die je op het evenemententerrein overal tegenkwam, maar ook in de uitingen die de organisatie online deed op hun site en social media. 

De nieuwe huisstijl omvat een ontwerp van het logo, het kleurgebruik en de lettertypes, wat zorgt voor een volledig vernieuwde uitstraling. Het ontwerp is kleurrijk, speels en heeft een echte evenementuitstraling.

De huisstijl richt zich op diverse doelgroepen, waaronder fanatieke truckspotters, jongeren, kinderen en ouderen. Het is toegankelijk voor iedereen en valt goed op!

Ben je ook op zoek naar een vernieuwde uitstraling voor jouw evenement of bedrijf? Dirk helpt je graag!

Heb je ook een tof project?

Stuur ons een bericht

Volgend project

Kaas Online bestellen

Volgend project

DDM