window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-EX2R5S7SHV');
Menu
Terug

Skroef

Dé webshop voor de vakman en -vrouw

Schroefjes, boutjes en nog veel meer... dat zijn onder andere materialen die Skroef verkoopt in hun technische webshop. Benodigdheden die elke vakman- en vrouw nodig heeft om zijn/haar dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Maar, hoe zorg je ervoor dat je opvalt tussen al die andere technische webshops? Daar weet Dirk wel raad mee.

Goed begonnen is half gewonnen!

Bij Dirk kijken we verder dan alleen maar naar de operationele uitvoering. Wij kijken naar het totaalplaatje. Ook bij Skroef zijn wij vanaf het begin tot eind betrokken geweest om het bedrijf goed te leren kennen. Op deze manier konden wij de kernwaarden op een goede manier tot uiting brengen. Dirk is begonnen met de uitwerking van een huisstijl en vervolgens zijn er huisstijldragers ontworpen waar Skroef in het vervolg gebruik van kan maken.

Bij een hip merk hoort een hip logo. Daar zijn wij het vast over eens. En daarom is gekozen voor opvallende kleuren die dan wel zorgen voor een mooi contrast.

Het logo is opgebouwd uit handgemaakte vormen in plaats van een 'standaard font'. Een minimalistisch, maar een professioneel logo. Bij dit logo is het woordmerk tevens het beeldmerk op verschillende manieren in te zetten. 

Heb je ook een tof project?

Stuur ons een bericht

Volgend project

Jan van Veen

Volgend project

DDM