Als verzekeren je beroep is, dan zit er in je DNA dat je graag dingen goed geregeld wilt hebben. En bij Van der Nat zijn ze daar geen uitzondering op. Dat Dirk gevraagd wordt om het creatieve brein van het bedrijf te zijn als het gaat over de uitstraling naar buiten kunnen we dan ook niet anders oppakken dan als een heel groot compliment!
Alle creatieve uitingen naar buiten toe zijn door Van der Nat in de vertrouwde handen van Dirk gelegd.
Het 55-jarig jubileum van het bedrijf bijvoorbeeld. Dat werd vormgegeven door een aantal karakteristieke klanten van het bedrijf aan het woord te laten. Met indringende fotografie en diepteinterviews werden schitterende verhalen opgetekend.
Toen Van der Nat een samenwerking aanging met een autoschadebedrijf was het idee om gezamenlijk een leenauto aan te gaan bieden. Daar hoorden natuurlijk wat stickers bij.
Maar? Wat is de achterliggende gedachte van deze auto? Moeten er wat stickers op? Of moet hij echt opvallen?
Volgend project
Volgend project